Merhaba güzel anneler. Ben bugün rutin kontrolüme gittim ve 18 haftada 7 kilo almışım doktor um da uyardı baya moralim bozuldu. Bu kadar almam normal mi bilemedim. İlk kızım da 15 kilo almıştım hepsini verdim takviyeler kullanarak. Ama bunda daha hamileliğin basında 7 kilo aldım her ay 2 kilo almışım. Boy 170 kilom 65 di. Şuanda 72 😩