Sehersudi Alan alıyor sağlıklı olduğunuz sürece dert etmeyin. Bende 17. haftamdayım 4,4 kilo almışım doktorum gayet normal dedi ama ben ilk 9. haftama kadar aldım o 4 kiloyu 😂 doktor zaten hep öyle oluyor gerçi yavaş yavaş bebek büyüdükçe kilo alman yine artar hızlı büyüme evresine geçti dedi 😂