Sedaaa95 üzülmeyin geçer zaman . Ama genelde hep böyle söylüyorlar hiçte bişey çıkmıyor, ben en başında genoks yaptırmıştım hiç bir kalıtsal hastalığı yok. Kendi doktorumuz da gayet sağlıklı diyor ama perinatalog sırf 18bin tl’lik test için bize ensesi 6.6 dedi . Profesöre gittim 4.4 ölçtü. Her şeyi ticarete dökmüşler böyle diyenlere kızıyordum ama şahit oldum. Bence bebeğiniz de bişey yok , herkesten tek duyduğum her bebeğe aynı şeyi söylemeleri, umarım amniyosentezin bi zararı olmaz