Merhabalar ben cuma günü amniyosentez yaptrdim ve bu sabah on6sonuc geldi sukurj ki kromozomal bişey çıkmadı . Ayrintilis sonuc da 20 günde gelirms. İnşallah o da iyi gelir diye dua ediyoruz.
Ya burdaki bazı yorumlar o kadar can sıkıcı ki diyemeden gecmiycem. Zaten canımız skkn bir sürü stres ve uykusuz geceler yaşıyoruz düşünmekten. Hâlâ neden yaptırdınız sonucu mu değiştireceksiniz laflarını duyuyorum.
Herneyse ben önce fetal DNA yaptrdim benm ikili test 50/1 riskliydi . Perinotolog keisn amniyosentez yapalim hiç fetalla uğraşma dedi ama ben işte duramadim o risksiz diye. Halbuki iyi bir uzmanla amniyosentez de risksiz Allahın izniyle.
Neyse fetal DNA da bebeğin dnasina rastlanmadı benm kanda. Yani tekralamamjzi istediler. Ben de o stresli bekleyişi bı daha yaşamak istemedim istemiyorum dedm amniyosentez yaptrdim ertesi gün.