Sedaaa95 hayır canım bende hiç bir sıkıntı çıkmadı ben normalde oraya gitmiyorum perinatoloji doktoru için gittim detaylı için gittim herşey normal bir sıkıntı yok dedi en son işte dedi sorun yok ama kesin sonucu amniyosentez verir dedi bende dedim sorun yok diyorsanız yoktur ben yaptırmam dedim amniyosentez o da dedi o zaman imza atman lazım birşeyler yazdım amniyosentez istemedigime dair imza attım cuma taşın perinatoloji uzmanına gittim