ozlmmm93 Mutluanne0 benimki geç döllenmeydi bir gün arayla test pozitif oldu doktora gittiğimde kese oluşmuş ama bebek oluşmamıştı 1 hafta sonra bebeği gördük
Mutluanne0 Kbramhmt Yani belli bı düzeni yok hep öne geliyor erken oluyorum 26 27 28 29 bu hunler arası hep canım
Papatya1997 Mutluanne0 adet gecıkmesınden 4 gun sonra yaptım negatıftı sonra reglı olmadım . Sonra gecıkmemın 12 ıncı gününde tekrar yaptım cıft cızgı netti sonra 446 ıle gebelıgımı ogrendım doktor dırekt net geç döllenme olmuş dedı sımdı 19 haftalığız 🦋
Mutluanne0 Papatya1997 maşallah canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 Darısı benim gibi bekleyenlerin başına ❤️
Kbramhmt Mutluanne0 ben gecmis adet gunlerimi sayfim spiral varken hep 17-19-21 gunde bir adet olmusum eskiden bi iki ay var spiral olmadan onda da 26-28 gun de bir bugun mesela 24.gun 10 una kadar kan vermeyi istemiyorum
Kbramhmt Mutluanne0 selam canim yine negatif hem 6 gun oncesi negatif hem kaset test negatif ben yine olmadim bekliyorum kan vermeye de gidemem suan kaldi boyle
Kbramhmt Mutluanne0 hadi hayırlısı bakalım canim nasip olur insalllah yarini bekle dur simdi :)) saglik ocaginda verdin dimi
Kbramhmt Mutluanne0 ahhh keske canim yaaa esimde ozelde kan verip gelelim dedi 70 tl di ama korkuyorum gitmyee negatif cikar die 10 tane test almis al hergun yap diye 😂😂😂
Bfduam tuba-berfin @Sngl_12022 @Deletedmom7373700 @Papatya1997 adet gecikmesinden sonra duzenli ılişki olduysa hamile kalmış olabilir misin o yüzden gecikmiştir? tuba-berfin hayıt otunu niçin kullanmıştın?
Papatya1997 Bfduam vallahı canım bılmıyorum aslında ne kadar çok ıstesekte pek duzenlı ılıskının olduğu soylenemezdı ben bır kaç ay böyle gecıkmelı reglı olmustum O yüzden günün gectıgı günleri fazla umursamamıstım
bejanne00 Mutluanne0 bende sen gibiyim şuan. 2 gün geciktim ama belim çok ağrıyor. Arada bi kasık ağrısı vuruyordu şuan oda yok anlamadım. Bende bu sabah test yaptım negatif baya baya
Mutluanne0 Larakaya Hayırlı olsun canım rabbim sana kısmet etmiş şükür 🙏🏻 darısı biz bekleyenlerin başına ❤️