Deletedmom7373700 Mutluanne0 8. Gün gecikme ile öğrendim testte. Ama çizgi aşırı net değildi. Adete göre 6-7 haftalık falan olması lazımdı. 4+4 falandır dedi doktorum. Çünkü ultrasonda gözükmedi bile. Geç döllenme demişti o zaman
Mutluanne0 Deletedmom7373700 Benimki nedir ne değildir bilmiyorum ama inşallah hayırlı sonuçlar alırım sizin gibi
Emirsmomm Mutluanne0 benimde öyle adet tarihimle gebeliğim tutmuyor döllenme geç olmuş hesapladığımız haftaya göre küçük biraz sanki dedi . 12 temmuzda detaylı ultrasonum var orada tam belli olucak kaç haftalık oldugu 🤲🏻
Kbramhmt Mutluanne0 yaaaa ikimizde ayniyizzzz bende folik Kullanıyorum spiral çıkarttığım günden beri inşallah ikimizin de umudumu bosa cikmaz cikarsada napalim denemelere devam ederiz :)) ❤️
Kbramhmt Mutluanne0 canim ben bi kac gecmis aylari adet araliklarinin gunlerini saydim kac gunde bir gelmis diye sende sayar misin biliyorsan eger ona gore adet gunumuze daha var mi yoksa gecikmede miyiz bakardik
Kbramhmt tuba-berfin allah korumus adet söktürücü vermeden once gebelik testi yapiyorlar kana bakip iyle yaziyorlar normalde
tuba-berfin Kbramhmt ben doktor vermeden aldım canım benim hatam ama kaset teste çıkmayınca yoktur dedim
Pcoslubiranne Mutluanne0 benim de 1 hafta gec dillenme ama adetten once testte cikmistu adet gunu de kanda 98 di degerim.
Mutluanne0 Kbramhmt Hâlâ adet olmadım sancım fln yok adet olacak olsam hissederim ama yok testlerde negatif çıkıyor yarın kan verim de kurtulim artık şu düşünceden 🥲🌸🌸