Mutluanne0 Kader-clk Belki geç döllenme olabilir neden hemn ümitsizliğe kapılıyorsunuz adet geçtikten 15 20 gün sonra öğrenenler var umutsuz olmayın
Deletedmom52620 Mutluanne0 inşallah canım benimde ümidim yoktu ama nasip işte bazı şeyler takdiri ilahi stres yapmayın sakın çok etkili ben ne testler alıyordum aylık eczaneye abone oldum ağrı kesici bahanesiyle 2 3 test alıyordum stoklamıştım 1 senede
Mutluanne0 Deletedmom52620 Bende bu ay 10 tane aldım adete 9 gün kala başladım her gün yapmaya stres gerçekten çok etkiliyor insanı ama şuan bı durgunum halsizim iki gündür migrenimin ağrısından kivraniyorum . Ne olacaksa olsun artık yarın gidip kan vercm ne gelirse Allah’tan herşeyin hayırlısını versin o bizi müjdeleyeceği zamanı biliyor eminim 🙏🏻🌸
Deletedmom52620 Mutluanne0 yok canım adetin gelsin öyle yap şimdi değil erken başlamışsın bu şekilde etkiliyorsun bilinçaltını keçiboynuzu ye hem sen hem eşin sabah aç karnına 1 tatlı kaşığı folik asit başla canım doktorunla konuş
Kbramhmt Mutluanne0 merhaba benimde adetim geceli ikinci gun bugun kaset testlerde 6 gun ocesi testlerde negatif kan vermeye korkuyorum orda da negatif cikicak diye bu aksam yada yarin aksam bende mi versem diye düşünüyorum bilemiyorum beklemek zor olcaksam artik adet de olayim diyorum stres vas agrisi mide bulantısı mahvoldum
Mutluanne0 Deletedmom52620 folik asit kullanımım aylardır var devam ediyor . Doktoruma sormaktan ziyade direk gidip bı sonuç almak istiyorum kan tahliliyle
Mutluanne0 Kbramhmt Hah işte böyle oluyorum hem merak edip yapmak istiyorum için içime sığmıyor hemde negatif korkusuyla adım atamıyorum 🤦🏼♀️
Deletedmom52620 Mutluanne0 inşallah canım sende pozitif sonuç görürsün ama stresle içini doldurma ben 1 sene bekledim sorun yok dediler rahim incelmesi dediler hep gönderdiler kistim oldu gene bekledim artık o ay ümitsizdim
tuba-berfin Ben adetim 3 gün geçince evde kaset test yaptım negatif adet söktürücüler içtim masajlar yaptım 1 hafta daha adet olmayınca doktora gittim beta 22 çıktı doktor hamilesin geç döllenme olmuş dedi suan 10+3 deyim çok şükür
Kbramhmt tuba-berfin allah korumus adet söktürücü vermeden once gebelik testi yapiyorlar kana bakip iyle yaziyorlar normalde
Bfduam tuba-berfin @Sngl_12022 @Deletedmom7373700 @Papatya1997 adet gecikmesinden sonra duzenli ılişki olduysa hamile kalmış olabilir misin o yüzden gecikmiştir? tuba-berfin hayıt otunu niçin kullanmıştın?
tuba-berfin Mutluanne0 ben hayıt otu kullandım ilaç kullanmadım ama bir arkadaşım tarlusal kullanmıştı hiçbir sıkıntı yaşamamıştı bebeği suan 1 yaşına girecek
derinnguney Mutluanne0 Kanda değil kaset testte idrarda çıktı. Tam hatırlamıyorum ama adetin 2 maksimum 3. Gününde yapmıştım direk çıkmıştı.
Sngl_12022 Mutluanne0 adetim 14 gun gecti test yaptim cok cok silik bi çizgi çıktı erken gebelik testi yaptim oda cok belli belirsiz cikti kan verdim 100 cikti beta suan 9+3 adete göre ama ultrasonda 5 haftalik falan yani adetime 4 gun kala hamile kalmışım
bnutrk Sngl_12022 bende bu ay 2 kere yumurtlamışım. İkinci yumurtlamam adete 6 gün kala kopkoyu gördüm ovulasyonda. 4 gün kalada çatladı. İnş senin gibi olurum. Normal adetime şu an 3 gün var. Ama ikinci yumurtlamayı sayarsam 14 gün sonra. Bakalım nolacak🙏