Larakaya o zaman kızdır bizimkide çok nazlı çok asla göstermiyor kendi doktorum 16. Haftada bence kız deyip kesin bişi dememişti uğraşmaz diye 4 boyutluya gittim 5 saat sürdü her bir saatte bir baktı doktor en sonunda bacak arasını gösterdi de kesinleşti. Asla yüzünü göstermedi sürekli koluyla eliyle kapattı yüzünü. Bakalım bu cuma tekrar gideceğiz doktor sana kıyağım olsun tekrar gel hiç göstermedi doğru düzgün dedi inşallah bu kez gösterir yapmadığım kalmadı🤷