Larakaya ipekozgenn evet 27 haftaya göre kilosu biraz geride ama önemli olan sağlıklı olması yumurta, ceviz, süt,kaşar, ve meyve bunlar kilo yapıyor ama ben kaşar ve süt tüketmiyorum şaun
ipekozgenn Larakaya aynen sağlıklı olsunlar da zamanla kapatırlar arayı inşallah, peki siz neden kaşar ve süt tüketmiyorsunuz? Larakaya
Cennet-Kokulum Larakaya Evet az kaldı 😇 hızlı geçiyor 1 tane oğlum var sağolsun onun sayesinde zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum 😅😅
Larakaya N_e_s_e evet çok az kaldı sizinde çoğu kişi 3. Trimester zor geçiyor diyiyor korkmaya başladım 🤪
Larakaya tarcinnnn rabbim sagsalim kucağıniza almayı nasıp etsin doğumunuz çok güzel geçsin 🙏 sezeryan mi olacak ?
Larakaya ipekozgenn kendimi bildim bileli sütu hiç sevmem ben bayramdan sonra kullanmaya başlıyacam bol bol meyve tüketiyorum yoğurt ceviz falan tüketiyorum bunlarda kilo yapıyor ve doktor bitane vitamin önermişti onu kullanıyorum onunda çok etki ettiğini düşünüyorum bebeğin gelişimine
Larakaya Eliferimm hayır benimde kız 🥰 yani doktor 16 haftada kesin kız dedi diğer haftalarda kontrolde kendini göstermedi
Eliferimm Larakaya o zaman kızdır bizimkide çok nazlı çok asla göstermiyor kendi doktorum 16. Haftada bence kız deyip kesin bişi dememişti uğraşmaz diye 4 boyutluya gittim 5 saat sürdü her bir saatte bir baktı doktor en sonunda bacak arasını gösterdi de kesinleşti. Asla yüzünü göstermedi sürekli koluyla eliyle kapattı yüzünü. Bakalım bu cuma tekrar gideceğiz doktor sana kıyağım olsun tekrar gel hiç göstermedi doğru düzgün dedi inşallah bu kez gösterir yapmadığım kalmadı🤷