Verasmommm Larakaya biz de 29+5 olduk 72 gün kaldı doğuma allah 3.trimesterdaki herkese sabır versin :D
Larakaya ipekozgenn cuma günü hastaneye gittiğimde doktor 25 haftalık 820 gram dedi bebeğim 10 gün geri gelişimi iyi olduğu için adet takvimine göre gidiyorum zaten bebekler aylarını yakaliyormuş bı müddet sonra
ipekozgenn Larakaya benimde 853 gr, doktorum kilosu biraz geride ama gelişimi iyi dedi, biraz zayıf doğabilir ama normal dedi, yine de merak ediyorum neden bu şekilde oluyor ve biz ne yapabiliriz:)
Larakaya Verasmommm amin nasıl bişi 3. Trimester ben son adet tarihime göre gdiiyorum bebişim 10 gün falan geride
EsraveMasal2020 Larakaya Ben doğurmak istemiyorum hep hamile kalmak istiyorum böyle çok rahat valla 😂🥰
Verasmommm Larakaya valla kesinlikle zaten 2.trimesterı arıyorsun :D gözünüz korkmasın ama ben öncesinde karınca gibiydim hamileliğimi hissetmiyordum bile ama artık o kadar yoruluyorum ki anlatamam ödemlerim de başladı oturduğum yerden kalkarken bile zorlanıyorum o derece sık sık tuvalete çıkıyorum bebeğim aşağıda baskı yapıyor çünkü :D yani anlayacağın zor bir süreç bir de en zor süreçlerim sıcaklara denk geldi ki daha fena :D ancak birçok hamileye göre iyi olduğumu düşünüyorum sadece çalışmaya devam ettiğim için dinlenemiyorum ve yoruluyorum siz evde iseniz sizin daha iyi geçecektir eminim dinlenmeyi ihmal etmeyin ağır iş yapmayın :D
Larakaya Verasmommm ben evdeyim çalışmiyorum şuan daha kolay geçer. Bebegimin tekmeklerini çok aşağıda hissediyorum ve 5 dk bir lavaboya cikiyorum sizinde böylemi
Larakaya ipekozgenn evet 27 haftaya göre kilosu biraz geride ama önemli olan sağlıklı olması yumurta, ceviz, süt,kaşar, ve meyve bunlar kilo yapıyor ama ben kaşar ve süt tüketmiyorum şaun
Larakaya ipekozgenn evet 27 haftaya göre kilosu biraz geride ama önemli olan sağlıklı olması yumurta, ceviz, süt,kaşar, ve meyve bunlar kilo yapıyor ama ben kaşar ve süt tüketmiyorum şaun
Verasmommm Larakaya ben de çok sık tuvalete çıkıyorum canım çok normal benim kızım olacak hiç yukarı vurduğunu görmedim henüz hep aşağı baskı yapıyor kafası da aşağıda zaten anlayacağın habire aşağıdan kafa yiyorum :D belki sonra döner :D