myangelson Lylaars ay bende de tek tük vardı ama boynumda falan küçük küçük çok çıktı şaşırdım bende heryer pütür pütür resmen 🤦🏻♀️
Melikemercimek Lylaars aynısı bende de çıktı zaten genetik ailede vardı ama hamilelikle çıktı ben de anneme saç bağlayacağım öyle şişip sonra kuruyup dökülüyor . Ama gebelikten sonra
Melikemercimek Lylaars normal kendi şaçınızı dolayıp bağlıyorsanız et beni köküne önce şişiyor sonra iki üç günde kuruyup düşüyor anneme çok yapardık çocukken renksiz et benlerine
Melikemercimek Lylaars yok yok normal bir zamanındaydı yani ben şimdi yaptırmak istemiştim annem de şişer şimdi çok can yakar sonra yaparız dedi
GamzeKzncii Lylaars bu hormonlardan kaynaklı Bi durummuş çevremde çok duydum ama bende çıkmadı. Bi et benim büyüdüğü için araştırma yaptım hamileliğimi öğrenmeden önce benim hamilelik belirtim de o oldu 😂
Verasmommm Lylaars valla bende sıfır et beniydi hamile kalmadan önce ama yaklaşık 3 hafta kadar öncesinde koltuk altımda çok minik bir adet rastladım temizliğim esnasında şoka girdim çünkü öncesinde hiçbir yerimde bulunmazdı korktum biraz açıkçası ama bilmiyorum neden olur
mhmmddgc Lylaars benim ilk gebeliğimdede vardı lohusayken terli saçlarımı sürdü annem tek koltuk altında 1 tane kaldı geçiyor kısacası
MeriHera Bende de çıktı bir kaç tane ama gebelikten sonra geçiyormuş sordum bende doktoruma, birde bazı arkadaşlar et benlerini koparıyormuşsunuz, koparmayın Allah korusun mikrop kaparsınız hamilelikte normal tedavide olmaz sabredin birazcık
Lylaars Melikemercimek hiii olmadı deneyelim yoksa trendyol daki bir urun var pmu süreceği m cok memnun kalmışlar her yolu denerim simdide cam ağacı yağı sürüyorum ise yaramiyo neyazikii