Aysh89 Lylaars bende bişey takmıyorum bide kaşıntı yapıyor sanki göğsümün altındakiler terleyince sudocrem sürüyorum. Dünyaya bir insan getirmek yetiştirmek ne kadar zahmetli ama bir o kadar da kıymetli rabbim gösteriyor bize tek tek
Lylaars Melikemercimek hiii olmadı deneyelim yoksa trendyol daki bir urun var pmu süreceği m cok memnun kalmışlar her yolu denerim simdide cam ağacı yağı sürüyorum ise yaramiyo neyazikii
smallbaby Cerennnarsss aynen bende şok oldum boynumu tamamen sarmış ve ben taktığım kolyeden sanıyordum elledikçe çoğalan bişiy olduğu için kolyeden sandım bu postu görünce biraz rahatladım herkeste vamış meğer hemen netten araştırdım gebeyken çıkanlar kayboluyomuş normalde olanlar kalıyomuş inşallah geçer en sevmediğim görüntü😣
Lylaars smallbaby benimde insallah valla dokunmayın muyoru.m.bile son ayda birden arttı benim yoktu normalde
MeralMine Lylaars benim son haftalarında oldu üstelik sadece 8 kilo almama rağmen. Saç ile boğup kurtuldum
Cerennnarsss @smallbaby bende çok hoşlanmıyorum cidden boynum karardı ve et benleri göğüs altımda boynumda ve koltuk altımda baya fazlalaştı , hormonlardaki artıştan dolayı diyor intnette bende benden kaynaklı sanmıştım😊 neyse geçer umarım
MeralMine Lylaars saçınızdan koparın beninize sıkıca düğüm atın birkaç kez yanma olacak sonra kuruyup düşüyor
Verasmommm Lylaars valla benim görünmeyen yerimde bir adet çıktı cildiyeye gitmeyi hiç düşünmemiştim ama yazılanlar da hoşuma gitmedi kendiliğinden düşmezse mecburen gidicem ben de doğum sonrasında hep korkarım ben durumlarından inşaallah kendiliğinden fazlalaşmadan biter