Ebaby ben özel hastanede takipliyim ondan önce devlete gittim 3 kere riskli gebelikten dolayı. Hep farklı doktorlara ama hiç biri vermedi. Perşembe devlete yne randevu aldım bakalım verir mi. Hem devlet hem özel takipliyim. Akciğer, karaciğer,safra kesesi, meme kitleleri, bel fıtığı dolayısıyla. Sayarken yoruldum 😂😂 doktor sorduğunda hiç hastalığım yok demiştim. Bir sonraki gidişimde ben size yanlış söyledim bunlar vardı dedim. 😂 bir daha gelişte başka hastalıklar çıkarma ama hepsini tam say dedi 😂😂