Kızlar acaba aranızda 3. Aydan sonra vitamin kullanmayan var mı? Bana doktorum imom verdi fakat asla kullanamıyorum kullanınca mide bulantısından duramıyorum içimden içimden kokuyor bana. Bir süredir hiçbir vitamin almıyorum ben de ama bir yandan da içim içimi yiyor ya bir şey olursa diye. Yememe içmeme de dikkat etmeye çalışıyorum.