imren1212 15+3 haftalığım doktorumuz erkek dedi ama benim bacaklarımda basenlerimde kabarcıklar var cok kasınıyorum olan var mı
Sevsav Ben de bir mart annesiyim😍 aynı kasılmalar kramplar bende de var. Gece yatakta dönerken temkinli dönüyorum yoksa canım acıyor. Bir de ani hareketlerde kramp giriyor. Çok normalmiş çünkü rahim artık hızlı büyümeye başlıyormuş bir de benim bir gün göbek deliğimin içi sızladı resmen korktum hatta. Doktor çok normal dedi. Bu arada cinsiyetimizi iki hafta önce mişli olarak söyledi salıya kesinleşicek inşaallah dört gözle bekliyorummm😍😍
Sedefkartalice1903 Selam kızlar ben de Mart annesiyim :) rahim ağrıları bende de oluyor ama evde egzersiz, yoga ve hamile pilatesi ile esneme hareketleri vs. yapıyorum. Hem bel ağrıları hem de doğru nefes alıp verme ile bu kasılmaları falan en aza indiriyorum tavsiye ederim.Hem zaman geçirmiş oluyorum hem de rahatlıyorum. Normal doğumu da kolaylaştırıyormuş. Hepinize mutlu ve sağlıklı hamilelikler, umarım sağ salim kucağımıza almak nasip olur :)
Tulinmom Merhaba 12haftalıkda ikilitestte erkek dedi ama kesin söylemedi.şuan 15e girdm haftaya salı randevum var işallah öğrenicem🤗kaç kilo aldınız ve karnınız çktımı?benm bu hafta çıkmaya başladı normalmi
Aysen971 14+6 günlük hamişim bende doktor erkek 👼🏻 dedi ama hazırlık yapmayalım dedi yinede benimde bacaklarımda ağrı ve kasılma oluyor onun için bol bol yürüyorum inşallah hepimiz güzel sağlıklı bir gebelik geçiririz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻☺️
Senaaydin Bende 16+3 haftalığım 1 hafta öncesinde doktorum erkek dedi bakalım bende henüz hazırlığa başlamadım ne olur ne olmaz diye ☺️ Benim de alt bölgeme arada ağrı vurup geçiyor sanki oraya tekme atıp geçiyormuş gibi 😄
Nursah2427 Bende 15 haftalık hamileyim karnın çok çıkmadı görenler bebek nerede diye soruyolar normal mi ya herkesin mi karnı çıktı :)
Nsns ayselzulfo 🙋🏼♀️ Burdayım bende bir mart annesi olucam kısmetse :) bizim 15+4. Cinsiyet 11+6da belli oldu henüz degışıklık yok sağlıklı olsunlar da gerisi boş