Aysel_mslmv DilaraNefes ayni senin gibiyim. Doktoruma soyledim.idrar testi yaptim bakteri cikti oyuzdende ola bilir dediler. 14 haftamdayim. 14+4
Aysel_mslmv Selim_Alparslan ya ayni durum. Benimde okulum vr cok yoruyo beni.agrilarim keskiesti deliricek durumdayim. Cok korkuyorum hatta akintimda artdi. Sari oldu ((
Selim_Alparslan Aysel_mslmv canım akıntıdan korkma kanaman lekelenmen olmadığı sürece. Benim ilk haftadan beri var. Bol su iç geçiyor
Chan Tubabora Korku yok çok şükür, sadece değişik geliyor. Doktoruma sormuştum ilk zamanlar. Sorun olmadığını söylemişti. Bana kalsa hamileliğin başında hissettiğim adet vari sancılar daha kötüydü. Aniden kasılıp kalıyordum ağrı girince 😅
Tubabora Chan bende ikili ve dataylı ultrasyon istedi beni korkuttular neden çok erken diye doktorumla konuştum sıkıntı Yok dedi