btlbsr olsun artık ne yapalım evlatlarımız sağlıcakla gelsin kucağımıza da 19 haftaligim devlete de görünmek istedim çevremdekiler tek doktorla sınırlı kalma diyip kafamı kurcaladilar şimdiye kadar hiç randevu alamadım kepez devletten sonra da vazgeçtim zaten bi problemim olduğunda murat beye yazıyorum çok iyi rahatlatıyor samimi diliyle bizler için de önemli olan bu zaten en hassas dönemimizde samimiyetle sakinlestirilip aydinlatilmak Allah herkesin gönlüne göre versin herkese güç kuvvet versin🤲🥰