__ozlem__ 21+5 haftalığım ben de… medstar topçulara gidiyorum evime yakın diye, hastanede üç doktor değiştirdim bazı sebeplerden hala da kiminle devam edeceğim konusunda net bir karar veremedim. Çok şükür ki sağlık yönünden risksiz bir hamilelik geçiriyorum. Bundan sonraki süreçte direkt doğuma odaklandım, normal doğum esnasında destek olacağına inandığım bir doktorla devam edeceğim. Çarşamba günü de detaylı ultrason randevumuz var, 25.haftada şeker yüklemesi yaptırmam istendi tedbir amaçlı. Hayırlısıyla sağlıkla alalım evlatlarımızı kucağımıza 🙏🏻🥰