__ozlem__ 16000₺ gerçekten çok fazlaymış. Doğumda önemli ama bu devirde alternatif daha uygun fiyatlar varken bana çok geldi bi eksik alınır. Ben kendi doktorumu öneririm. Yine aynı hastanede Mustafa sağlam dı sanırım hiç gitmedim ama onada iyi diyorlar deneyebilirsiniz. Vitale de de muayene 215₺ doğum 5-6 arası demişlerdi orda. Yine kendim gitmedim ama fatih gündoğdu yu duydum iyi diye. Bide onlara bakın isterseniz. Rabbim sağlıklı hayırlı doğum nasip etsin hepimize.