Kusura bakma da, hatta istersen bak.
Yazık, bebeğine yazık.Kalkmış millete beddua etmeye ne haddin ne hakkın var.
Abini kaybetmiş olabilirsin ölüm hepimizin üstünde, abini kaybetmenle bebeğinin ya da bebeğinin kontrollerinin ne alakası var, abini kaybettin diye doğurma o zaman içinde kalsın çocuk. Abini kaybettin diye yemek yeme niye yiyorsun tuvalete gitme buraya yazma madem nasıl yazıyorsun abini kaybettigin halde demekki yaşanıyor değil mi hayatındaki tek koruman gereken canlıyı sağlığından ederek güya abine uzuluyorsun. Buraya birşey yazıyorsan herkes seni pohpohlamak zorunda değil, anlamıyorum yazıyorsunuz zıt birşey söyleyince de millete saldıriyorsunuz Beddua ediyorsun.
Beddua döner dolaşır sahibini bulurmus dikkat ette bu beddualı ağızla büyük işler açma başına.
Dogurdugunuz çocuğa üzülüyorum.
Yaptırma şeker yüklemesi bize ne devlet meselesi mi sanki, kontrole gitme bize ne
Sen kontrole gitmeyince ülke mi karışacak
Bebeğin Allah korusun başına bir şey gelse yine sen başını duvara vuracaksın.
Allah Akıl fikir versin, yazık.
@Deletedmom70006 sende uğraşma yavrum anlamaz ne söylersen söyle.