Sezencgn ben ,7 haftalık hamile annemi kaybettim kardeş acısını yaşamadım ama anne acısını en derimlerime madar yaşadım şuan 34 haftalık hamileyim ve hiçbir kontrolünü ihmal etmedim çünkü annemde bunu isterdi . Abimiz sizin çocuğunuzu ihmal etmenizi istmezdi bence onun için üzülürken onun isteklerini de yapmış olum ve çocuğunuzu ihmal etmeyin. Ben annemde böyle isterdi diyerek h ihmal etmedim daha çok önemsedim bence sizde böyle yapın. Ölen ile ölünmiyo evet ama yaşamayan bilemez acı çok farklı çocuğunuzun acısnı yaşamayın birde ihmal etmeyin bence.