Başınız sagolsun öncelikle ama gitmeniz gerekli bebeginiz için dünyaya gelince o a sarilcaksiniz acilarini hafieticek bir nebzede olsa o melek. Benim bebegin de 21.hafta düşük tehlikem varmış rahim kısalmış bianda öğrendim bu ana kadar harika sorunsuz gelmiştim bide o korku tarifsiz o yüzden bebeğinizi ihmal etmeyin..