_Mutlu yumuşama vardı ama açılma olmadı serum ve ilaç olarak verdiler sancıyı sonra çok saçma ama açılma olup olmadığına bakmadan doktor sezeryan yapacak diyip sancılarımla ameliyata aldılar 15.30 gibi doğum yaptım şuan çok şükür bebek iyi ama benim sancım ağrım çok fazla kanamamda var baya gelip gidip kontrol ediyorlar sen naptın oldu mu doğumun