Kizlar selamlar bana yaz demissiniz simdi okudum devlet hastanesi takipliydim gün aşımı olmuştum 41+3 e suni için yatis verilmişti sabah 8de hastaneye gidecektim 6da kendi suyum ve sancilarim geldi hastaye gectik 10 gibi açılmaya yardımcı olmasi için sunide takviye ettiler yaklaşık 6 saat sonra doğum oldu suni biraz sonlara dogru zorladi ama doğumum ve açıklığım iyiydi tavsiyem suni verildiginde nstde cok bagli kalmayin yürüyün çömelme hareketleri yapin cok şükür ben kucagima aldim bebegimi hepinize herkese hayirli dogumlar diliyorum