irem4141 Acı eşiğine bağlı. Ben hafif sancıyla gittim, yatışım yapıldıktan 5 saat sonra doğurdum ( hatta 4 saat 40 dakika). Başlarda sancı az oluyor zamanla şiddetleniyor. Doğuma yakın 40-45 dk en yüksek noktaya ulaşıyor, ben sadece orda zorlandım. En son yok dayanmıyorum diye ayağa kalktım meğer bebek gelmiş, çatala aldılar doğurdum ve bütün ağrı sızı aniden kesildi. Kesi atılmıştı onu dikti doktor ama hissetmedim. Doğru nefes alıp verirsen, bağırmazsan sancı her geldiğinde kolay atlatırsın ❤️