irem4141 Normal doğumda çok acı çekiliyor mu ? Normal doğum yapıp pişman olan var mı ? Çok sancı çekiliyor mu ve doğum esnasında canınız cok yandı mı ? Ve son sorum, normal doğum yapacağı icin pilates vs yapan ve faydasını gören var mı. ?
Deletedmom_12 irem4141 kız cekilse bile (bende hamileyim hiç dogum yapmadim) kolay diyolar korkutmaz kimse endise yapma canım agrili sancilida olsa kuzularimizi elimize alinca hepsini unutcazzz 🥰🥰🥰🥰🥰
Buketyusra irem4141 normal doğumun sancısı zor oda adet sancısından biraz fazla doğum anı kolay zor olsa üçüncüye hamile kalmazdım 😂😂
hunilimom irem4141 zor olsa 2. Yi yapmazdım yada dünya da kimse 2. Yi hatta ananeler babaneler 9-10 tane doguramazdi 😂 tabi ki öyle filimlerde görüldüğü gibi pırt diye çıkmıyor sancı kısmı zorluyor oda bünye ile alakalı acilman hizli olur acıyı daha az hissedersin hissetsin dayanirsjn ki dayaniyorsun önemli olan kafası o çıkınca çok acımıyor 😂😂 zaten tıp gelişti normal doğum da bile epidural alıyorsun hop sanic manci bişe kalmiyor rahat doguruyorsun
irem4141 Buketyusra maşallah helal olsun valla. Sadece doğum sancısı değil, gebelik süreci de zor aslında. 1 den sonrasını yapanları alkışlıyorum cidden 👏🏻
2bebeannesiii irem4141 Normal doğum yaptım yaklaşık 3 sene önce , şu an 21 haftalık hamileyim eğer bi sıkıntı olmazsa yine normal doğum istiyorum . Evet zordu sancılıydı ama o da acı eşiğine göre değişebiliyomuş sanırım . Sadece doğum yapacağım gün sancı çekerken pilates topunun üstünde oturdum hastanenin pilates topuydu ebe getirmişti açılmaya iyi gelir diye .
boys_mother irem4141 Acı çekilmiyor diyen olsa inanacak mısın 😅 tabi ki acı çekiliyor canım ama kesinlikle hiç pişman değilim 2.ye hamileyim ve yine Allahtan normal doğumu nasip etmesini diliyorum… doğum anında ve öncesinde evet belinde ve karnında inanılmaz biraz ağrı oluyor fakat çocuk çıktığı andan itibaren müthiş rahatlık hissi ve 0 acı kalmış oluyor geriye bence kesinlikle değer😉😉😉
NeseA 4 normal doğum yaptım canım:) tabiki kimse kucakta çocuk getirmiyor zorluğu zahmeti var ama inan bana o kadar dayanılmaz bi ağrısı yok,suni doğum bile yaptım hepsi geldi geçti yavrunu kucağına aldığın zaman😘
Dlr48 NeseA maşallah suni ile kendi sancılarınız arasında fark varmı peki benımde sabah yatısım var 1 cm acıklıgım vardı en son nişanım falanda gelsi sanırım cunku mukus geldi hep kansız ama sancım yok henuz yarın suni ile deneyecek doktorum olmazsa sezeryan
Cdlmeryem Acisina odaklamayin kendinizi. İcinizden insan cikacak elbette bunun bedeli var ama bu mucizenin yaninda kucuk bir bedel. Ayrica aci algisi herkes icin farklidir. Ben cok acili cok zor oldugunu dusunmuyorum bir düsük bir doğum yaptim yine hamileyim vajinal dogurmaktan da mutluyum
boys_mother irem4141 evet eskiye nazaran azaldı çok sancılı geçerdi benimki yerlerde sürünürdüm 😃😃 doğumdan sonra ayakta geçirmeye başladım o kadar azaldı yani 😃
haklisinesracim Ben normal doğum yaptım regl ağrılarımda hiç azalma olmadı aynı şekilde devam ediyor, normal doğum yaptığım için memnunum bunda da normal olmasını istiyorum
kahvesever__ irem4141 herkesin doğum kendine özeldir ve güzeldir benim doğumum çok zordu kolay değil ama yinede şükürler olsun sonunda oğluma kavuştum
Damla1995 irem4141 yani ben ilk hamilelgimde 9 ay yatmis hareketsiz biri olarak kendi samcimla dikissiz normal dogumum oldu agrisiz olmaz kesinlikle agri sancisi tabiki olucak candan can cikiyor herkesin dayanikliligi farkli. Ben zor oldu diyemem sukurler olsun sag saglim bebegime kavusturan rabbime obemlisi o allah veriyor sabrini herseyin. ölmedim sancidan kisaca. Ikinci hamilelgmde zor oldu yattm hep yibe kendi sancimla normal dikissiz dogurdm ayni sekilde sancisi tabiki oluyor.smdi 3.ye hamileyim. Bu bunyeden bunyeye degisiyor kimisi kotu der kimisi iyi o yuzden kendini doguma odaklayarak ilerleme derim. Sogukkanli ol bana soracak olursan evt agri sanci oluyor ama eninde sonunda katlaniyosun rabbm yardimcin oluyor.bilmiyomussun ne gzl ilkmis ogrenmye calisma gelisi guzel herseyi kendin yasa gor derim korkak olursan isin zor 😇
Pyemses_annesi irem4141 canım en zor olan kısım sancı çekmek inan doğumda bişey yok tıpkı büyük tuvelitini biraz zor yapıyomuş gibi bir his zor olsa bende 2. Yi düşünmezdim şimdi tekrar hamileyimçok şükür 🥰
Byz2019 irem4141 anlatılan kadar korkunç değil adet sancısının düzenli olanını çekiyorsunuz tek farkı saatlere sürüyor bide belli aralıklarla geliyor doğum anında bişey yok fışt diye kayıyor bebek zaten 😃 yine yapsam yine normal doğururum bebek çıktığı anda herşey bitiyor hiç bişey olmamış gibi
irem4141 Byz2019 ne bileyim dizilerde bile kadınlar bağırınca korktum hep 😂 benim regl ağrılarım her ay olurdu ama bağırdığımı hatırlamıyorum ama cok fazlaca acı cektim