irem4141 28 saat sancıyla normal doğum yaptım 3.5 sene önce devlet hastanesinde asla ama asla çektiğim acıyı hatırlamıyorum sadece saati ve verdikleri suni sancı aklımda kalmış. O acıyı tasvir et deseler yok. Şimdi ikizlere hamileyim zorunlu sezeryan olacağım ama her gun dualar ediyorum pozisyonlari uygun olsunda normal gelsinler diye daha önce ameliyat olmuş ve normal doğum yapmış biri olarak yazıyorum gerçekten korkulacak hiç birşey yok. Doğru nefes hareketleriyle ağrınızı çok kolay karşılaya bilirsiniz. Ve evet plates topu cinsel ilişki gebeliğinizde sorun yoksa doğuma kadar aktif hareketler çok işe yarıyor. 10 tane doğurayım hepsi normal olsun o moddayım 😅 sende bir avazda al kucağına inşallah 🤲🏻