prettywoman01
Bizde bugun 36+3 olduk.Dogum icin 20 temmuz demisti doktor.Dun biraz sancılanmıştım ama ilk gebeligim anlayamamıştım pek.Bugun kontrolümüz vardı nst de sanci çıktı,muayenede de doktor bebeğin oldukca asagida olduğunu mesaneye oldukca fazla baskı yaptığını, aslinda biraz daha geciktirmek istediğini ama her an suyumun gelebilecegini soyledi,oğlum aceleci davranıyormuş 😊 ve tahliller falan derken,anesteziden uygunluk aldik.persembe tekrar kontrol,eğer bebiş sabretmezse cuma gelecek gibi,sabrederse bayramin hemen ertesi.Anlayacağınız erken mi gec mi diye düşünmeyin,hersey bebişlere bağlı 😊