Elvanguzel btlbsr rica ederim hep birlikte dua edelim inşallah Şu anda 29+1 haftaligim benimde erken doğum riskim var ve 32.haftada gelmesin diye doktorum geciktirici progestan hepsini kullanıyorum dualarda buluşalım 🙏
Boniboncuk btlbsr niye tedavı başlamadılar. Erken doğum riski oldugunda bir sürü tedavı uygulanıyor. Ben 30. Haftdan beri bu riski yaşıyorum tedavılerle çok şükür 33e geldık. Başka bir yere daha gidin bence
btlbsr Boniboncuk daha ilerler bebek zamanı da doğar inşallah. Doktorum ilaç yazdı sabah ona başlicam. Dün neden bişey yapmadılar bilmiyorum normalde riskim yoktu hamile gibi bile değildim birden oldu. İnşallah sağlıkla ulaşırız bebeklerimize
reyhansylmzz Malika Açılma ve sancı ne zaman farkedilmişti kaç gün önce? Çok geçmiş olsun bu arada İnşallah en kısa sürede bebeğinize kavuşursunuz
Elvanguzel girayinannesi 2500 kilo olmasını beklediler 2 kilo olan oğlum 6 yıl önceydi o zamanki duruma göre 2 kilo olunca çıkartıyorlardi şimdi 2500 olunca çıkartıyorlar hızlı ve yavaş alımına da göre de değişiyor oğlum çabuk toparladi kızım biraz yavaş kilo aldı
Ascianne Bende 32. Haftada su ve sancı gelmesi ile doğum yaptim ilk kızımı ama önden ciğer geliştirici vurmuşlardi bana 2430 gram doğdu kuveze girmedi ihmal etmeden başka bı doktora yönelin bence sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah 🌺
Aysekalkan btlbsr devamlı yazıyorum 29bitirip 30dan iki gün aldık doğdu cadimiz gayet sağlıklı 10yasindayiz❤️sitrese girme sakin önemli olan organlarının tm gelişmiş olması rabbim selametle kucağına versin
Aysekalkan En büyük sorun pramature lerde emmeleri çok zor emiyorlar ve yoruluyor lar çok sabır istiyor
Yaseminf btlbsr arkadaşım yaptı bebek de kendisi de çok iyi şuan bir süre bebek kuvezde kaldı ama gayet iri şuan bebeği hiç masallah erken doğmuş gibi değil hatta o 31 haftadaydi suyun gelmediyse erteleyebildikleri kadar uğraşıyor doktorlar merak etme insallah zamanında doğar bebegin
btlbsr Tueaksy acile gitmiştim ama nst dışında birşey yapmadılar tedavi açıklık bakılması vs gibi. Doktorumla irtibata geçtim bugünde kontrole gittim şükür gerekli önlemleride aldı. Rabbim hepşmize sağlıklı doğum hayırlı evlat nasip etsin doğru zamanda
Fjfhjhgjgghg btlbsr evet açıklık bir cm vardı ve düzenli sancım vardı daha doğmadı işte durdu öylece sende dinlen birsey olmaz Allah in izniyle