btlbsr Tueaksy acile gitmiştim ama nst dışında birşey yapmadılar tedavi açıklık bakılması vs gibi. Doktorumla irtibata geçtim bugünde kontrole gittim şükür gerekli önlemleride aldı. Rabbim hepşmize sağlıklı doğum hayırlı evlat nasip etsin doğru zamanda