Canım korkma banada 30 da oldu aynısı kanamam oldu ve yatısim yapıldı 2 gün yattım ciğer geliştirici yapıldı ve progestan fitil vererek cikisimi yaptılar şuan 37+2 haftaligiz bile kendini yorma ilaçlarıni düzenli kullan istirat et şimdide gelsin bayramdan önce diye diyorum ama gelmiyor 😂😂😊