Şimdiye kadar gebeliğimde hiç bir sıkıntı yaşamadım bugün kanamam geldi ilk defa. Nst de çok hafif sancı çıktı. Herhangi bir tedavi başlanmadı sadece kanama erken doğum belirtisi dediler. Evdeyim şu an korkumdan uyuyamıyorum çok korkuyorum bişey olucak diye. Bu haftalarda doğum yapanlar var mı bebekleriniz iyi mi sizin başınıza hiç böyle bişey geldi mi?