Myhoney Benim gittiğim klinik gayette memnunun cidden ilgi alaka bayağı iyi ama tercih meselesi tabii ki .. Bu arada buradaki devlet hastanesindeki Cenap bey demicem aşalık adam bana anne olamıcağımı hiç bi zaman bu duyguyu yaşıyamıcağımı söylemişti. Eşimi içeri almadı muayene ederken çok salaktan da salak bi varlık geçen sene bu zamanlar bunun üzüntüsündeydim bu zamanlar oğluma hamileyim çok şükür 🙏