detetedmom404 ya milasta çok sevilen güleryüzlü bi doktor aslında bodruma tahini çıkmıştı daha önce halk imzayla geri getirdi gecesini gündüzüne katıodu gece kaç olursa olsun dogumlara katılıyordu işini güzel yapiodu yani bi anda neyi yanls yaptı ne oldu biri tarafından şikayet edilmiş parayla kurtaj yapio die kurtaj yaptığı hastaların dosyalarıda gözükmüyomus şimdi tutuklu soruşturuluyor devlette bi tane doktor kaldı onur hanım die onu hiç tercih etmiolar ztn devlet çok yetersiz milasta bakalım ne yapacaklar