YUSUFEFE Cismmpoyraz48 Myhoney acıbadem de aybala hanımı tavsiye ederim. Çok ilgili ve isinin ehli bir doktor.
Myhoney YUSUFEFE evet aybala hanımı duymustum.ama normal doğurmayı hiç düşünmediğim için ben sezeryan fiyatı almıştım 🙈
big_way Milasta Dr Süleyman Coşgun a gidenler bu konuyu iyi okuyun https://forum.mutluanneleriz.com/d/161821-hastane-ve-doktor-kurban-oldum-dr-s-leyman-co-gun-milas-zan-hastanesi
Cismmpoyraz48 big_way hep korkmuşumdur zaten o doktordan ablamin dogumundada hata yapmıştı o yuzden süleymana değil mustafa ervatana gidiyorum mutlaka şikayette bulunun sessiz kalmayın geçmiş olsun.
Cismmpoyraz48 big_way normal olcak o yüzden sezaryan olsam devleti seçerdim ztn süleyman beyi cok övüyorlardı bide iyiki gitmissiniz devlete allah korumuş
big_way Cismmpoyraz48 ben de normal başladım zaten normal diye gidenlerin yarısından fazlası zorunlu sezeryana dönüyor
Cismmpoyraz48 big_way bnm doktorum süleyman değil ki mustafa bey ilk oğlumda normal dogurttu bundada ona gidiyorum buda normal inşallah son haftalardym
Zerrinnn Şükürler olsun muğladan birileri çıktı😂 ben merkezdeyim taylan beye gidiyorum dogumu hem yüzelende hemde milas izanda yaptırıyomus ben yücelende olucam nasipse😊