Motherbabys Fatma0090 Bende deneyeyim yarın bakalım yoksa zorlaştı göbekten deri de sertlik olduğu için teşekkür ederim ☺
Fatma0090 Motherbabys rica ederim canım önce siliyorum sağ elimle de iğneyi patırıp yavas yavas gönderiyorum karnında eti tutup Bi elinle de vuruyorsun ya o işlemi kolda yapamıyorsun tek zatn
Ceylankosova Deletedmom_51 34. Haftamdayim hala karnimdan yapiyorum bi sorun olmuyo sadece eskisi gibi karnimi sıkıp tutamiyorum gerginliginden ve bazen bebisin hareketinden azcik igne ucu kadar kaniyo
Deletedmom_51 Ceylankosova ay benim bazen şimdi bile kanıyor. Artık akşamları acile gider vurulurum ya yapamazsam ilerde
Mercimek48 Deletedmom_51 28.haftam bitmek üzere hala karından yapıyorum kol yada bacağı hiç denemedim oralar acır gibi geliyor hep,sanırım sonuna kadar göbekten yapmaya devam edecem🙈
Deletedmom_51 Mercimek48 ay bi de biz bu iğneyi vuruluyoruz ya içinde az bir şey kalıyor en sonu gelmiyor dimi?
Mercimek48 Deletedmom_51 benim en baştan beri eşim yapıyor sağolsun,bende kendime yapamazdım sanırım😬
Motherbabys Deletedmom_51 Bazen tamamını yapiyorum bazende bir nokta kadar da kaliyo ondan bir şey olmaz sanırım
Deletedmom_51 Motherbabys ay bi de biz bu iğneyi vuruluyoruz ya içinde az bir şey kalıyor en sonu gelmiyor dimi?
Deletedmom_51 Motherbabys ya tamamı gelmiyor o siyah yer son yere geliyor daha da basmıyor ben mi yanlış yapıyorum ya
Eseraylam Deletedmom_51 iki hamilelikten de hep koldan yaptım bazen tahammül edemeyip aglıyorum da 🤷♀️ diger yerlere de cesaret edemedim açıkcası 😬
Deletedmom_51 Eseraylam canım sana da sorayım, iğnenin sonuna kadar getiriyoruz ya siyah yer sona gelince içince bi miktar ilaç kalıyor bende sende de öyle mi?
Eseraylam Deletedmom_51 yoo ilaç kalmıyor hiç ama sıkıntı yapma ya biraz kalıyorsa problem olmaz benim de kolumdan akıyor Bi miktar vurılduktan sonra