Redbird Deletedmom_51 başından beri göbekten yapıyorum 31 haftadayım. Yana doğru yapıyorum biraz yana yaslanınca yumuşak yer çıkıyor bende karnımın ön kısmı sert oradan yapamıyorum.
Nazendehanim Deletedmom_51 göbek çok acidigi için yapamıyorum kola da kendim yapamam zaten. İğne korkum yok acitmasa göbekten yaparım ama.malesef 😅
Eseraylam Deletedmom_51 yoo ilaç kalmıyor hiç ama sıkıntı yapma ya biraz kalıyorsa problem olmaz benim de kolumdan akıyor Bi miktar vurılduktan sonra
Deletedmom_51 Eseraylam ben şimdi baktım ennson vurulduğum iğneye de kalmıyor ya o ucundaki kalınlığı ben sıvı gibi görüyormuşum
Momy_eyyuptalha Deletedmom_51 bir iki defa başkası yada sağlık ocağında hemşire sana göstersin çok kolay alışırsın eşim çok korkuyor yapmaya ,😂kendim yapmaya karar verdim ve becerebildim insan önce korkuyor yapamıyor alışıyorsun sonra