Fatma_tapo1 benimde oyle oldu canım. Catim musaitti ama hiç açılmam olmadi rahim agzim sıkı sıkı kapaliydi. Devlette suni sanci ile dogurtacaklardi ben istemedim imza attım çıktım. Ozele doktoruma gittim onda sezeryan oldum. Bebegim dogunca doktor bey eşime iyiki bugun sezeryana almisiz vucunda izler olmaya baslamis rahim ağzı çok sıkı cok dikisli zorlu bir dogum olurdu doguramazdi normal demiş. Sezeryan cok zor tabi ama her şeyde var bir hayir.