Annecik02 Deryadin bende 39 +2 yım sabahtan beri temizlik yapıyorum yerlerden tut camlara kadar her yeri sildim aynıyız 🤣🤣🤣🤣 gelsin diye bunlar hep
Annecik02 Deryadin hee ya inşallah ❤️ çevremdeki hamileler hep doğurdu biri 37 diğeri 39haftalik doğurdu napacaz kız gelesi yok bunların 🙄🥺
amineh58 Suzis heryerde baska bisi yaziyo canim ama sanci baslayinca rahim hemen acilmazmis zaten sancin baslar baslamaz suya konulsun dua okunsun 1 yudum ic o acildikca acilirmis
Fatma_tapo1 Cdlmeryem ztn şuan 42 hafta olmasını bekliyorum insllh Perşembe günü randevum var hastaneye gidicem bakalım nolucak
Kubrayildizz Fatma_tapo1 rabbim hepimizin yardimcisi olsun sag salim hayirli bir sekilde kucagimiza almamızı nasip etsin inşallah
Kubrayildizz yasemin_- sanirim sadece oneri olarak kaliyor bize ben hic bir faydasini görmedim sonrasi ağrı sızı oluyor kendiliginden gecip gidiyor tekrar