Fatma_tapo1 herkes yazmış yazılanların arasında ananas hariç hepsini denedim. Meryem ana otunu falan suni sancı verildiğinde suya koyup dua okuduk.açılma falan olmadı 3 cm de kaldı.41.0 da yatışım yapıldı benim.gelmedi bebek ne yaptıysam.suniye rağmen de gelmedi .sez oldum.herşey gönlünüzce olsun.bu doğum işi belli olmuyor belki iki saate belki iki güne bir an da başlar hayırlısı:)