Ay herkes felaket tellalı. 42 haftaya kadar normal sınırdır sonrasi icin ufak riskler basliyor ve artiyor su anda korkmayin ve rahat olun doktorunuzu da dinleyerek. 42+2 de normal dogum yaptim dogum baslasin diye de her seyi denemistim ama olmayinca olmuyor kendinizi rahat birakin sakinlesin bebeginizle konusun