Elvanguzel benim ikinci hamileliğim iki yıl önce kızıma hamileyken de çok güzel geçti herşeyim doğuma kadr hatta 40. Haftada sezeryanla doğum yaptım kendi isteğimle. Şimdi 36+2 deyim oğlumda da herseyim çok güzel geçti ayın 20 sinde doğum olucak. Sizlerin yazdığı bu şikayetlerin hiç biri yok bende. Tek şikayetim yorgunluk oda kızımdan dolayı keşke herkesin benim gibi geçse ☺️