Mavidunyamm Bana göre 3. Trimester = UYKUSUZLUK 😒 Ama hareket edip beni uykumdan uyandırması da hoşuma gitmiyor değil 🥰🙈
_Arslan_ Mavidunyamm bitsede gitsek diorm bı yandanda çok tirsiorm bide birgün uykusuzluktan bayilcam ama ne zamn çok merak ediorm
Misssitare Mavidunyamm Uykusuzluk kaçıncı haftalarda oluyor. 28. Haftaya gireceğiz gece en fazla 2 kere kalkıyorum, hareketleri uykumda hissetmiyorum. Sanki ben uyanıkken hareketleniyor🙆♀️
hhacerozer Misssitare ben şuan 30+6dayım bu hafta itibariyle başladı artık sağıma yatınca hareket ederse uykumdayken hissediyorum ve gece 5ten sonra pek uykum olmuyor genelde🥺
Mavidunyamm Misssitare Ben de 28 Olcam yarın hareketleri hissediyorum uyurken sert hareketleri var bazen 🙈 ama beni uyutmayan 1. Sebep havaların sıcak oluşu ve Huzursuz bacak sendromu 🥴
Nus_12 Misssitare aynenn aynı haftadayiz sırt üstü yatınca nefessiz kalıyorum artık sola yatınca dönüyor o da benle sagdada dönüyor napcam bilmiyom 🥵yine şükür elhamdülillah geçer.
Israsu2020 aylinpalaa hahahah çok güldüm aynısı ben ise ise bitmiyor yeminle uykusuz geçeler mide yanması Allah yardımcımız olsun
Mervemert61 33+2 den Ağrılar; Bel Baş Mide yanmasi Bide yalancı kasılmalar tabi Ama bunlarida unutturan oglumun hareketleri konuşunca tepki vermesi 🤰🥰😘
Galadriell Mavidunyamm Herkez 3. trimestır çok zor geçiyor derdi bende tam tersi oldu🤭 Maşallah diyeyim o kadar rahat geçiyor ki, yarında inşallah suni sancı alacağım, hayırlısıyla gelsin oğluşum💙
Kadifeligelin Galadriell nedeb su nu sabcu vercekler cok mu gecti gununu.bnm 40+2di ne acilmm oldu n sancim bebekte sikintuds yoktu dr um acele etti diyorum bebegimn xamani varmis diye
Misssitare hhacerozer o kadar muazzam bir şey ki hamilelik, uykusuz kalarak vücut kendini doğumdan sonraki sürece hazırlıyormuş. Bu yönden bakınca bana lütuf gibi geliyor🤗
gikaya dilarasahiin 36. haftam ,valla ben. sol kalçam iptal , 10 dak yürüyemiyorum kitleniyorum inanılmaz bir kalça bacak ağrısı. hiçbir şey yapamıyorum. kalça ağrımdan sürekli ağlamak dışında…hamileliğe tövbe ettim arkadaşlar🙈
hhacerozer Misssitare tabiki öyle miniğim sağlıkla doğsun yeter ki hiç şikayetçi değilim halimden şükürler olsun memnunum🥰🥰🙏🏻
_Arslan_ Misssitare ben bunu bilmeden Allah bni uykusuz geceler hazırlıo diodum eşime ve anneme ama çok alisicak gibi deilim uykusuzluktan düşünme yetim kayboldu yani gece saat üçte uyuyup sabah 6 da uyandım o saattir bu saattir gözüme uyku girmedi