_ozlmm 16+2 haftalık canım biraz büyük olsaydı inan zıbınlar on hepsini alacaktım zaten ay olarak çok yakınlar büyük degildi mama önlügüde güzeldi sandalyeside eşim al git dedi korktum bişey olur Allah korusun elimde kalırsa dedim eşimde hamile olan birine hediye ederiz dedi😊ama yinede almadım