_ozlmm cileklicookie tabiki e bebek civil trendyol gibi sitelerde de güzel indirimler oluyor ben zıbınlarda yakalamadım indirimi genelde alt üst takımlarda indirimli aldım 😇 aldığım çoğu zıbın 25 TL idi siz iyi denk getirmişsiniz e bebekte
cileklicookie _ozlmm evet canim cok iyi debk geldi gecen ayda tshirtlerin tanesini 6 liraya denk getireim e bebekte yine 6 al 5 öde ile
_ozlmm Sevgiiss 😂😂 bilmiyorum valla ama öyleymiş galiba bi annemiz de yazmıştı evet aralarında fark olmuyor diye 😂