_ozlmm Ben bu mama önlüğünü beğenemedim çok kalitesiz geldi açıkcası. Normal bez önlük taksam daha iyi gibi hissettim. Eşimin çok hoşuna gitti hevesle yumurtalık aldı şapkalı tokmağı falan var 😂 3 aylık zıbından ve biberon temizleyici aldım. Biberon temizleyici de hiç kaliteli görünmedi gözüme ama zaten fiyat uygun yedek olsun dedim. Anne yanı yatağıda güzeldi içi pofidik pofidik ama ben set yaptıracağım için almadım.