_ozlmm [https://mutluresim.com/images/2022/07/01/g6I3z.jpg]sabah uyuya kalmışım erken gidemedim akşam saatlerinde gittim ama yine de istediklerimi buldum 😂 bi aklıma şey takıldı iki adet zıbın aldım biri 3 ay biri 6 ay ama arasında neredeyse hiç fark yok bire bir aynı öyle mi oluyor 6 aylık biraz daha büyük olması gerekmez mi 🤷♀️Sizler gittiniz mi neler aldınız
CiCi_BeBe_AnNeSi _ozlmm ay inanmıyorum ay inanmıyorum ayy inanmiyoooogggrummmm bananiyedenkgelmiuoreee 😱😱
misslavinia1 _ozlmm bende anne yanı yatağı aldım gayet güzeldi begendim 100 tl ydi iyiki almışım. İnternette sordum 300 tl dedi🥴
_ozlmm 2kizanasi ne güzel 🥰 benim de aklım kitaplara falan kaydı da üç boyutlu olanlar falan dedim neyse kalsın öncelik başka şeyler olsun 😂
smallbaby Ahh ben unuttum onuuu sabah gitsem kalırmıki ah yaaa mama önlüğüyle çıngırak alacaktım neyse sabah bakıyım güzel günlerde kullanın atletler öyle oluyo bacım nedense olsun giydirirsin çok uygun fiyatları 🥰
_ozlmm smallbaby kalır bence ya çünkü bende gittiğimde çıngıraklar falan çoktu önlük 4 tane idi baya kalmıştı bişeyler
_ozlmm misslavinia1 evet internete bende bakmıştım hiç 100 TL’ye yoktu uygundu ☺️ Bebiş güle güle kullansın 🙏🏽
Ervaannesi _ozlmm ya ben küvet filesi alacaktım, eşime dedim al diye. Çalışana sormuş gelmedi demiş, onlar önceki şeyler felan demiş bende anlamadım. Fiyatı da iyiydi heveslenmiştim
_ozlmm Ervaannesi bazen çalışanların da haberi olmuyor :) bende çok kez sorduğum da eski ürün bugün yok gelmedi diyordular katalog tarihini gösteriyordum dur bakayım nasıl olur falan diyordu çıkıyordu illa bi yerden 😂 bulunduğunuz yerde başka bim varsa oraya da bi bakın isterseniz
Kader_p Ervaannesi çalışanlar bilmiyor ben bugün aldırdım eşime adam yok demiş eşim İnanmamış gidip kendi bakmış bulmuş
_ozlmm Burcuuuuu hadi ya bende akşam üzeri gittim ama çoğu şey kalmıştı özellikle zıbın çıngırak vardı baya