mrvsrcn
Hiç isyan etmedim ama eşim ailenin ilk erkeği 8kizdan sonra çok hevesliler herzmn soruyorlar ilki düşük oldu bundada daha bebek olmadı diye kendi kendimi yiyorum resmen herkes sanki ne zmn olcak diye bakıyor bana ben öyle hissediyorum ve gerçekten dayanılır gibi deil