Mutluanne0 normlde 26 gunde bir adet goruyordum son aylarda hem erken hem gec girdim adete ben yine 26 uzerinden giderek bekledim olmadi ha olcm ha olcm dedim cok afedrsin ped bile takiyordum o derece olcagmi saniyordum ama gelen giden yoktu sonra 27 de yine olmadim 28 de yine olmadim norml regl uzunligu en fazla 28 ya olmadim 29 unda yaptm testi silikti 30 unda yaptım iki cizgi hemn kan verdim 77.12 çıktı ertesi gun verdim 149 iki gun sonra tekrar verdim 220 3 gun sonra tekrar verdim 611 ama o gun işte acilmam oldu durduk yere kaybetim ama streste yaptm kan pıhtısı geliyordu benden doktorlarinda ihmali vardi rabbimde oyle isyedi oyle oldu nasip kismt inşlahh sen cok guzel mujdelenirsin rukye ayetini ac yotubeden dinle birde goguslerine bak kahverngi olan kismi genislemis mi ucu da bebek emer ya cikar 😅oyle olmusmi benim belirtilerim bunlardi